Zwroty i Reklamacje – Inesbielizna
Zwroty
W Inesbielizna dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały Państwa oczekiwania. W przypadku, gdyby zakupiony towar nie spełniał Państwa oczekiwań, oferujemy możliwość zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
Procedura zwrotu
- Zapakowanie i wysyłka: Zapakowane produkty prosimy odesłać na adres:
- Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem oraz do paczkomatów. Nie odbieramy paczek odesłanych do punktów odbioru osobistego oraz innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.
- Dokumenty: Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia oraz wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się na odwrocie specyfikacji. Formularz zwrotu jest standardowo umieszczany w opakowaniu produktu.
- Zwrot pieniędzy: Pieniądze za zwrócony towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki.
- Pakowanie: Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe oraz obuwie należy odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przez Klienta nie podlega zwrotowi.
- Wyjątki: Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie w przypadku wad fabrycznych. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, bez dowodu zakupu, bez metek, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.
- Koszty odesłania: Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o odstąpieniu od umowy przez Kupującego.
Reklamacje
W przypadku otrzymania wadliwego produktu, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.
Procedura reklamacji
- Wypełnienie formularza: Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić formularz reklamacyjny otrzymany razem z przesyłką.
- Dokumenty i wysyłka: Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres: Lublin,ul.Orkana 4
- Termin rozpatrzenia: Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
- Rzeczoznawca: Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 30 dni od daty zakupu będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy, termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
- Ograniczenia: Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem oraz do paczkomatów.
Dziękujemy za zaufanie i zakupy w Inesbielizna. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@inesbielizna.pl lub numerem telefonu: +48-516 16 16 97.
REKLAMACJA TOWARU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE
USTAWY
PO 25 GRUDNIA 2014 ROKU
PODSTAWA REKLAMACJI | z tytułu rękojmi |
DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY | dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku |
PODSTAWA PRAWNA | ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa |
PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY | Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy kupna-sprzedaży. |
UPRAWNIENIA KONSUMENTA | Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:
1) Grupa: obniżenie ceny/zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. 2) Grupa: naprawa/wymiana Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. |
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI | Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz: otrzymany wraz z zamówieniem.Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:
Inesbielizna.pl-ul.Orkana,20-711 Lublin |
TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYJEGO KONSUMENTA PRZEZ SPRZEDAWCĘ | Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny). |
KOSZTY REKLAMACYJNE | Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca. |
TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA ZŁOŻONĄ REKLAMACJĘ | Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. |